Veelgestelde vragen

Als je een vraag hebt over CM-deals voor jonge gezinnen, vind je wellicht het juiste antwoord in de onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet bij? Lees ook onze Algemene voorwaarden en aarzel niet om contact met ons op te nemen via de rubriek Contact.

CM-deals voor jonge gezinnen is een platform ontwikkeld en beheerd door faxions bv voor rekening van CM Vlaanderen.

Een CM-deal is een voordeel voorbehouden aan leden van CM Vlaanderen bij een commerciële partner. Het kan gaan om een korting, een speciale aanbieding of een exclusief evenement. Het voordeel kan verschillende vormen aannemen: van een kortingsbon te gebruiken in een winkel tot een kortingscode te gebruiken online, een fysiek product, of een waardebon aan een speciale prijs.

Je CM-deals account is geldig zolang je lid bent van CM Vlaanderen.

Door een CM-deals account te gebruiken kan je kortingen krijgen op geselecteerde aanbiedingen.

De producten die je via CM-deals bestelt, staan niet op je naam. Je kan de aanbiedingen op het platform dus met meerdere personen gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld een cadeaubon kopen voor een speciale prijs op CM-deals en deze aan een geliefde geven, of kaartjes kopen voor een pretpark en daar met het hele gezin van genieten.

De via CM-deals gekochte producten mogen echter niet worden doorverkocht aan derden of op enige andere commerciële wijze direct of indirect aan derden worden verstrekt.

Je kunt meestal maximaal 8 eenheden per bestelling bestellen. In het geval van cadeaubonnen kun je bijvoorbeeld meestal maximaal 8 cadeaubonnen per bestelling aankopen. In het geval van tickets voor een pretpark kun je maximaal 8 tickets per bestelling kopen. Je vindt de voorwaarden voor elke aanbieding op de pagina die aan de aanbieding is gewijd.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice via de rubriek Contact.

Je kan je bestelling betalen met Bancontact.

De leveringstermijn en -methode vind je in de beschrijving van de aanbieding.

Heb je een bestelling geplaatst maar je producten nog niet ontvangen? Controleer eerst de spamfolder van je e-mailprogramma. Vind je niets? Neem dan contact op via de rubriek Contact.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten via email een betalingsbevestiging. Vergeet niet je spamfolder te controleren.

In veel gevallen moet je het e-ticket, dat je toegangsbewijs is, uitprinten. Dit is niet altijd het geval. Lees zorgvuldig de instructies in de beschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds gekochte e-tickets te wijzigen.

Als een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt gekocht wordt geannuleerd, nemen wij per e-mail of telefoon contact met je op om een alternatief te vinden. Indien geen gelijkwaardige oplossing kan worden gevonden, zal de aankoopprijs van deze tickets door de commerciële partner worden terugbetaald.

Ja, je gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals beschreven in ons Privacybeleid.